This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Jobb

Publicerad 2016-06-30 14:55:37 i Allmänt, Dumheter, Hästar,

Där sket sig min ledighet, fast det hade jag redan listat ut så jag var faktiskt inte alls förvånad när stackars Lotta ringde mig imorse. Hade tillomed förberett en matlåda just in case ha ha. Min magkänsla är nästan otäck ibland.

Frida var snäll och kom in igen nu så jag hinner få Dino till tandläkaren som planerat, inte lätt att vara standby på jobbet när man har ett liv utanför. Tur man trivs :D

Lund dissar mig för tredje dagen nu och jag märker att det tar på krafterna, ångesten ligger och lurar lite men jag lyckades häva attacken igår. Vägrar ta mig fan att låta den styra mitt liv igen, livet är för kort för det.


Är jag den enda som hatar den nya appen här? Jag lyckas inte få text mellan bilderna, värdelöst ju.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2016-06-30 15:45:03

Tack för att du kom och räddade mig:)

Svar: Klart man kommer! Var som sagt förberedd :p haha
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela