This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Rast

Publicerad 2016-06-23 15:14:44 i Allmänt, Hälsa,

Seg idag, funderar på om jag ska springa en runda efter jobbet. Har ingen häst idag så lika bra att passa på när man hinner och har ork. 
Skulle egentligen till gymmet men det blev så dumt med Pazz eftersom jag fick ta rast lite senare idag. Så därför kändes det dumt att köra ännu tidigare imorse. Nu är han ute och roar sig med sin pinne iallafall. 
Jag landade i solstolen en stund innan det är dax att köra bortåt igen. 


Haha ja det hade ju varit för jädrans bra! 
Har en kladdkakeglass som skriker efter mig i frysen! Livsfarligt. 
Men om jag springer en sväng först så kanske jag kan unna mig nån dl. 

Jag antar att min motivation har höjts lite nu eftersom det där förbannade provsvaret borde (ja jo det har jag trott länge) komma snart och jag vill verkligen inte belasta min kropp med en massa extrakg ovanpå allt annat om vi får ett svar så vi kan försöka igen. 
Men samtidigt vägrar jag köra några jävulsdieter eftersom jag faktiskt föredrar att njuta lite ibland. Lagom är tråkigt men bra i detta läget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela