This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Rea

Publicerad 2016-06-17 18:40:27 i Allmänt, Shopping,

Var lite sugen på att dra till Karlskrona imorse för att köpa schabraken på hööks jag sett. Men då var de redan slutsålda såg jag på nätet så tyckte det kändes onödigt. 

Istället körde jag in till stan och landade på kicks rea, jag gick där i en timme :o hahaha. Jag är hopplös när jag kommer in i den jäkla affären. 

Detta fick följa med mig hem


En primer med glow från lancome, hade kostat över 400. Jag gav lite över 200.

Rakblad för 100 spänn, apdyra annars. 

En härlig sommarparfym, estee lauder bronze godess. Luktar lite strand sådär. Kokos och en varm känsla liksom. Har suktat efter denna men den är så dyr. 
Fick den för 300 kr. 

Sist blev det en ansiktscreme för känslig och torr hy. 30 riksdaler. 


Kommentarer

Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Publicerad 2016-06-20 18:12:23

Vilka fynd! Härligt :D

sv: Otroligt härligt vill jag lova :) Men åh, tack finaste du! :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela