This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Skåne

Publicerad 2016-06-25 23:33:27 i Allmänt, Dumheter, Hälsa, Semester, Vincent, Änglabarn,

Idag har vi varit på Skånes djurpark, vi trodde de hade nån pool men den öppnade 1/7 så det blev en förbannat svettig dag. Stör ju dock inte mig speciellt mycket som älskar värme. 

Jag tyckte det var värre med hjärnspökena än värmen, varje gång man är nånstans där familjer samlas så känner jag bara för att dra mig hundra mil bort och inte glo på en enda människa i en veckas tid. 
Det är ju någon som saknas! Hur ska man kunna ha kul och glädjas åt sitt eget liv när man är omgiven av föräldrar och barn? När alla andras liv fortsätter och det är tomt både på graven och i det vardagliga livet, alla skrattar och är glada medan jag inte har ork till att ens tvinga fram ett leende många dagar. 
Det är så livet funkar! Men jag kan inte för mitt liv hitta glädjen med allt. 

Sen tisslas det om att oj nej hon mår nog inte så bra just nu. Det är ju oroväckande! 
Det gör mig så heligt jäkla asförbannad ärligt talat, det är mitt barn jag har förlorat så jag tar mig friheten att må precis hur jäkla dåligt jag behöver för stunden. Kom aldrig någonsin med några pekpinnar om du inte suttit där själv....det är bara osmakligt! 

I övrigt var dagen okej, djuren såg välskötta ut. Jag är inget fan av ställen som håller djur inlåsta annars. Skulle aldrig gå på cirkus tex. 


Bebisget <3 


En go liten gris 


En häst, eller nåt! 


Vilade i värmen! 







Dessa var ju helt klart höjdpunkten, vilka godingar! 

Som sagt dagen har inte bara varit negativ, var skönt att komma ut lite även om jag föredrar ställen där det inte är så familjanpassat. 


Tror jag hade behövt en helg på något ödsligt ställe, helt ensam med min hjärna. Den hade behövt lite omsorg just nu. 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2016-06-27 21:39:25

Hua.. Så du kämpar på! Såklart du har rätt att må precis som du gör!
Kram

Svar: Tack 💜 skönt att höra. Känns som att man måste må som omgivningen anser att man bör många gånger. Men det funkar ju inte riktigt så! Kram
diamondscharm.blogg.se

Postat av: Annika

Publicerad 2016-06-28 22:38:18

Näe, det gör ju inte det.
Förstår hur du menar! 💖

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela