This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Trött mest hela tiden

Publicerad 2016-06-27 23:25:25 i Allmänt, Hälsa,

Eller ja inte om nätterna, såklart! Konstigt vore väl det, suck. 
Varit helt slut idag, huvudvärk och seg så det blev ingen ridning. 
Tack för alla smakråd om pannbandet, när jag skulle beställa hade hon tagit bort det :( så får se om hon svarar på mitt pm. 

Ska till Falsterbo om en vecka så kan ju hoppas att man hittar något där annars, svårt när han behöver xfull bara.

Hoppas att jag får sova några timmar inatt, isåfall blir det gymmet imorgon. Hade varit skönt men har man inte sovit nåt så brukar det bara bli skit av att, då är det bättre att ta en promenad. 



Detta pälsmonstret ska klippas imorgon med, välbehövligt för just nu torkar han knappt efter ett bad. Och då börjar han klia sig med en gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela