This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Lund

Publicerad 2016-11-21 07:42:48 i Allmänt, Graviditet, Vincent, Änglabarn,

ja och då var det ju det här med Lund, i vanlig oordning som ni nog vet. Jag ringer, de lovar att ringa upp...veckorna går och inget händer. Jag tappar orken för att plötsligt en dag bli lite pissed, ringer igen och ja ni fattar.

Men i förra veckan så ringde jag och fick faktiskt tag i honom och han hade tid att prata nån minut.
De hade sett att vi inte bor ihop längre?! Och hade därför diskussioner angående om det är värt att hålla på och fortsätta med mission impossible typ.
Han tog upp det fallet som var lite i samma veva som Vincent som visade sig vara en nymutation, dvs generna men inte ärftligt. Men den hade väl något som var väldigt likt iallafall så det funderade de lite på om det möjligtvis gick att ta reda på om det är samma genfel. Men då visste de inte riktigt hur de skulle göra det och vem. Han sa även att nu när vi inte ska ha fler barn ihop så minskar ju riskerna drastiskt att det ska hända igen för om det är genetiskt så är det våra anlag ihop som gör det till 90%. Så därför lär de stoppa det nu.

Han skulle ringt mig under dagen :) men ja ni vet ju...det händer inte så mycket mer än så.

Så det är så läget ser ut just nu, jag hade gärna tagit det sista samtalet med honom så jag vet om vi sätter punkt här nu eller om karusellen fortsätter men nu orkar jag helt enkelt inte tjata mer.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2016-11-23 17:05:06

Oj, vilket jobbigt läge på ett vis. Alltså att d kanske lägger ner helt pga separationen. Ibland hittar ju faktiskt par tillbaka varann.. Men å andra sidan positivt besked på d viset att d kanske bedömer risken som så låg hur som helst å kanske ännu lägre i annat fall.
Var du kämpar på! Nu kan det väl ändå bara bli bättre!

Svar: Tack snälla, jag hoppas verkligen det
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela