This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Sådär ja

Publicerad 2016-11-20 12:41:52 i Allmänt, Dumheter, Vincent,

Okej nu ska vi se om vi kan knåpa ihop ett litet inlägg iallafall.

Som sagt så har det hänt en del på sistone, de vanliga bestyren och motgångarna har fått sällskap längs med vägen. Jag och Jimmy har separerat och han har flyttat ut, det har såklart varit slitsamt efter 4 år tillsammans men ibland får man inse att allt inte går att laga.
Jag känner mig ok med att det är så trots allt!

Så just nu försöker jag sätta min egen prägel här hemma och försöka få det så som jag vill ha det för att trivas. Jag tror det är viktigt att känna sig hemma och nöjd, speciellt de dagar där man inte mår så bra. Jag försöker hitta nåt lugn inom mig och ta tillvara på det jag har istället för att vara ledsen för det som är frånvarande.

Vincent har alltid en plats hos mig och i detta huset, det kommer ingen nånsin kunna ta ifrån mig. Han är min största kärlek här i livet och jag hoppas att man så småningom kan få dela livet med någon som accepterar det.
Sorgen är som en berg och dalbana, vissa dagar drunknar man medan man oftast håller sig flytande den övriga tiden. Det är som det är.

Lund har jag jagat livet ur i vanlig ordning och mer om det kan jag ta i ett annat inlägg. Ska ta tag i städningen nu 😅

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-20 18:35:26

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-21 01:03:29

Usch aldrig roligt med separationer men ibland blir det ju det bästa alternativet. Ta hand om er!

Svar: Nej det är ju så men livet går vidare :) tack
diamondscharm.blogg.se

Postat av: Annika

Publicerad 2016-11-22 23:05:34

Så tråkigt att höra!

Svar: Ja det är såklart tråkigt men bäst för oss båda
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela