This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Växjö

Publicerad 2016-11-25 23:33:44 i Allmänt,

Blev Växjö med Hanna idag, jag var helt galet trött efter min jobbnatt men nu hade vi sagt att vi skulle åka så det var bara att bita ihop och enjoy the ride.

På vägen upp svär jag lite över en stoppkloss och skämtar lite korkat om att ja iofs har de ju räddat mitt körkort många gånger de dära lastbilarna 🙈😂

Och när vi kommer fram till Ingelstad så står väl polisen där, tack gode gud för dig i den lastbilen haha. Ibland ska man ha tur.

Blev lite fika med stallgänget när vi kom hem med, både Madde och Veronica hade bakat. Tur för min kropp, hade somnat utan socker.

Visar den lilla shoppingen imorgon.
Trött och har hästarna imorn bitti.

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela