This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Kuddkrig

Publicerad 2016-09-12 07:57:05 i Allmänt, Shopping,

Jag är en velröv utan dess like!
Jag behöver köpa nya kuddar till soffan och tänkte köra på grått och ljusrosa. Men fattar ni hur många olika nyanser det finns då, holy crap. Jag går snart bananas och skiter i att.

Dessa hittade jag hos Ylvas i Karlshamn. Fluffiga och fina.
Frågan är om det blir för mycket?!

Eller om man bara ska köpa några enkla som dessa

Sen finns det ju dessa...ja jisses! Jag har nog valt färdigt tills det är dax för julfärgerna ;)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla film, blir så slö när jag har min mens. Enda gången jag har ro till att ligga så här.

Kommentarer

Postat av: Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Publicerad 2016-09-12 10:08:41

älskar fluffkuddarna! Har letat efte sånna men inte hittat någonstans.

Svar: De finns på Halens också 👌🏻😃
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela