This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Neurologen

Publicerad 2016-09-14 14:31:18 i Allmänt, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Legat med sån brutal huvudvärk sen igår, kom knappt till jobbet imorse men nu börjar det släppa.
Jag har fortfarande mina domningar då och då så nu har jag fått remiss till att göra en MR av hjärnan och ett EEG.
Jag har haft sån galen migrän sista veckorna, legat plattfall många dagar men tvingat mig till träning och jobb.
Det visade sig att det kan bero på att mitt blodtryck går bananas igen, det låg inte så högt som det kan ligga ibland men tillräckligt för att hon skulle prata betablockerare....alltså! Nej tack! Absolut som en sista utväg men jag tycker att det är väldigt obehagligt att äta dom, man står där på gymmet och ska dra igång på löpbandet men kroppen sänker dig vid varje andetag för medicinen gör att pulsen inte kan gå upp. Irriterande och obehagligt är det! Fick tid på VC för uppföljning så får vi se om de vill tvinga på mig det :)
Funderar på att testa msm och rödbetsjuice först. Nån som provat?

Solbrillorna är på mest hela tiden nu när huvudvärken härjar. Men ska hämta ut nån annan slags alvedon som hon skrev ut, det var nån annan sammansättning tydligen.

Jag var på outleten i Karlskrona igår med, totalt värdelöst tyvärr. Blev besviken på hur lite de hade, bättre att köra inom Janes ideform i Rödeby istället, hon har så galet fina grejer till bra priser.

Lyktan här ovan är köpt hos henne, likaså ängeln som står hos Vincent! Eller ja stod, har tagit bort den just nu. Blev för mycket prylar där ett tag.
Kan inte förstå att han skulle fyllt 1 år snart, helt obegripligt 💙😔
Ska beställa nåt fint till graven då, svärfar och Nina skulle beställa ett hjärta med blommor så får se vad vi hittar på. Funderar på en nalle i mossa och sen lite blommor bara men vi får se.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2016-09-15 13:36:08

Så otroligt vackert ni gjort
till erat mirakel!
Han ler från himlen och ser hur
mycket ni älskar honom.


Ta hand om er:)

Svar: Tack <3
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela