This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Tomt

Publicerad 2016-09-11 22:30:43 i Allmänt, Graviditet, Vincent, Änglabarn,

Lika tomt härinne som i min hjärna just nu, det är så turbulent och så vansinnigt förvirrat så jag har inte ens vågat sätta mig och börja på ett inlägg härinne.

Vissa grejer öser jag ur mig härinne trots att jag kanske borde knipa igen men det är ju hur jag mår och vad jag känner.

Det finns dock grejer jag inte tar upp här, tro att eller ej, som inte hör hemma för allmän beskådan så att säga.
Därför blir det lite tyst här ibland.


Ska uppdatera lite om det senaste nu i veckan när jag är ledig lite, så det blir lite fler inlägg igen. Undrar ni nåt så är det bara att fråga på :)

Fixat en hörna här hemma till Vincent iallafall, lyktorna från Majas cottage är så himla fina. De lyser upp fint om kvällarna och ger mig en stunds eftertanke.
Han finns ständigt i mina tankar, jag tänker mycket på framtiden och framförallt den tid som brutalt blev stulen mitt framför oss. Jag jagar Lund i vanlig ordning och ibland känner jag mig så ensam i denna ständiga kampen för att få nåt slags svar. Man känner sig besvärlig, påflugen och desperat.

När de säger att de har vissa spår men inte vet om de har råd att följa upp dom, maktlösheten inför framtiden och känslan av att inte tillhöra nånstans.
De som har kända genetiska sjukdomar som kan välja att avbryta eller få PGD, självklart aldrig några garantier för att kunna bli gravida eller få ett friskt barn men de erbjuds alternativ som många gånger fungerar.

De vars barn som dött av icke genetiska sjukdomar som självklart ändå bär på en fruktansvärd rädsla inför ett syskon.

Men jag känner mig lite lost...om jag blir gravid igen så är det som ett jäkla lotteri. Vilket det såklart alltid är för man kan aldrig skydda sig helt. Men just att man får gå en hel jäkla graviditet och inte veta om barnet föds med samma sjukdom, vissa dagar vill jag bara ge upp.

En dag i taget

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-09-12 16:45:01

❤️❤️

Svar: 💕
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela