This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Fotografering

Publicerad 2017-08-15 14:16:05 i Allmänt, Graviditet, Shopping,

Med Vincent hann det aldrig bli någon gravidfotografering men denna gången hade det varit kul att ha lite minnen. Dessutom har vi knappt inga foton på oss två ihop jag och Robin så det hade varit ett bra tillfälle. 

Jag har dock redan smällt upp 10!! kg och väger nu lika mycket som när Vincent föddes 🙈😂 alltså att vänta till typ vecka 30 känns ju mindre smickrande om det ska fortsätta i denna takten. 

Sen vet jag inte riktigt vem man ska gå till, vet en som tar helt underbara bilder men då slutar kalaset på minst 4000 och det känns lite mycket med tanke på allt vi behöver och att jag kanske inte fixar att jobba enda in i slutet. 

Sen är det de här med kläder, jag ser ju ut som en blåsfisk i allt jag tar på mig 😂
Igår natt när jag låg med ångest inför RUL så fick jag nån jäkla snilleblixt att jag nog behövde en klänning 😳😂 alltså ja jo...järnbristen har nog satt sig i hjärnan. 
Så denna beställde jag från mamalicous, sen om jag kan ha den på en fotografering vete tusan. 


Alla mina gravidbyxor börjar sitta åt så snart övergår jag till enbart klänningar och leggings annars blir jag ruinerad. 

Dessutom hatar jag när det klämmer överallt, han blir vansinnig därinne när jag har mina tighta gravidbyxor 😅

Har ni gjort nån gravidfotografering och vad hade ni på er isåfall? Tips om fotograf är också välkommet, gärna nån som kan det där med Photoshop 😆😂 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela