This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Sista natten

Publicerad 2017-08-13 23:45:12 i Allmänt, Graviditet,

Sista jobbnatten nu sen jobbar jag bara två dagar nästa vecka. Underbart! 

Men nätterna underlättar verkligen för kroppen, helt klart de som räddar upp det hela när kroppen protesterar. Tur jag har några till på nästa schema. 
Trist att sova hemifrån men som sagt, det underlättar fysiskt. 

Han kör ett träningspass därinne inatt med, jag kanske triggade igång stackarn med min fanta och guldnougat innan 😅 han lär ju vara sockerberoende innan han kommer ut om jag inte kan byta ut mina cravings mot något nyttigare. Försöker skärpa mig 🤐 

När man surfar runt på instagram och ser dessa perfekta gravida med en nätt liten kula och fräscha bilder så kan jag inte låta bli att garva lite. Jag är som en stoppad korv, ådrorna på benen sprängs i samma takt som om du har en gryta med popcorn. Jag har finnar och är likblek av allt icke solande pga illamående, efter vecka 10 så började jag undra om jag skulle förvandlas till en apa för håret växer som om jag vore på väg att bli en karl. Håret på huvet ser ut som en kloakråtta och jag kan inte gå en km utan att få sammandragningar och fogarna kippar efter luft. 
Inget filter i världen räddar upp detta elände 😂😂😂 men huvudsaken är att jag bär på världens finaste lillebror 💙 inget annat spelar någon roll. 
Va nu frisk imorgon så jag kan andas ett litet tag 🙏🏻 


Går allt bra imorgon så tror jag att vi vågar oss på att köpa stallvagnen. Vi kan inte riktigt låta allt vara till sista minuten, har dessutom redan köpt liggdelen till den. 

Therese skulle sälja deras så det blev perfekt, vill inte ha den andra vagnen i stallet med hästskit och hästlukt. Dessutom är det alltid en lerpöl däruppe på vintern så det känns bättre med en vagn man inte behöver vara rädd om. 


Nej jag får väl försöka slumra en stund, lär väl vara ett vrak imorn bitti men jag har världens bästa sambo som puttar upp mig om jag klappar ihop. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela