This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Skiit

Publicerad 2017-08-16 20:56:28 i Allmänt, Graviditet,

Ja förlåt men vilken jäkla dag! 

Har sånt tryck neråt så det känns ju för fasen som om den stackars ungen ska ploppa ut varje gång jag rör mig. 
Imorgon blir det besök hos bm för så här kan jag ju inte gå utan att veta vad det är, fick lägga mig efter jobbet och min fina sambo lagade mat och fixade 💙 han är bara så bra ❤️

Skulle åkt till inka och kelat med valparna men det sket sig, trodde jag skulle behöva åka in till sjukan istället men jag tycker att det lättade lite och insåg att 7 timmar på akuten är inget jag har lust med om det inte är fara för nåns liv. Ska bli så skönt att passera v 22 så man tillhör förlossningen istället. 

Vi har nog köpt stallvagn nu iallafall vilket gjorde mig hypernervös nu när jag trodde han skulle trilla ut 😩 
Ni får bild på den i helgen när vi hämtat den. 

Nu ska jag fortsätta med detta tråkiga vilandet och be till gud att de inte sjukskriver mig imorgon och att allt ser ok ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela