This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Dagens ridpass

Publicerad 2017-02-01 15:21:06 i Allmänt, Hästar,

Jag hade tänkt dra till gymmet imorse men jag får så dåligt samvete när jag är ifrån Pazz så mycket. Känns inte ok. Så det fick bli lite mys med honom istället och en liten promenad. För hästen var tvungen att ha sin motion eftersom jag jobbar långpass imorgon och då får han vila. 

Han var så himla seg på vägen ner till banan, kolla in sömntutan liksom 


Energin flödar 😜 men han var faktiskt inte hemsk att rida. I galoppen tände han till lite även om han inte gjorde nånting, riktigt trevlig att rida men stel i halsen. 

Ska ta upp arbetet med kapsonen igen lite mer regelbundet, det är så himla nyttigt för honom. 


Letade upp mina fula men sköna ridbyxor idag, tror de flesta av oss har ett par såna utsletna med hål osv som man inte kan slänga för de är så mycket bättre än de andra 🙈



Kommentarer

Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Publicerad 2017-02-01 15:26:57

Så söt!

Postat av: Titti

Publicerad 2017-04-30 20:01:34

har du slutat blogga? Saknar dina inlägg.

Svar: Ska se om jag kan få igång den lite smått igen 😅
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela