This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Den där Dino

Publicerad 2017-01-16 21:30:06 i Allmänt, Hästar,

Häromdagen var det dax igen, han hade fastnat och hade svårt att få upp huvudet. 

Det är verkligen inte bra, hästar som har bekymmer med just halskotpelaren har ofta väldigt dåliga chanser. Allt som oftast blir de utdömda på en gång när det upptäcks. Vissa får dessutom bekymmer med motorik och balans vilket kan bli riktigt farligt om det händer vid ridning. 
På Dino yttrar det sig dock inte på det viset, som tur är! 

Jag vet inte riktigt hur detta kommer att sluta, hur många år vi har kvar tillsammans etc. Jag fick en snabb tid hos equiterapeuten så hon kommer på torsdag, vet inte om de tycker vi ska slå nya plåtar eller om det går att förebygga på något vis. 
Vi får helt enkelt vänta och se. 

Min lilla grabb 💙 


Kommentarer

Postat av: integravidbaratjock.blogg.se

Publicerad 2017-01-17 10:22:34

💞

Postat av: integravidbaratjock.blogg.se

Publicerad 2017-01-17 10:22:35

💞

Svar: 💕
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela