This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Kallt

Publicerad 2017-01-18 09:24:35 i Allmänt, Dumheter,

Jag vill inte stiga upp idag, snö överallt 😩 förkylningen vill inte riktigt släppa vilket är något frustrerande då jag hade tänkt träna mycket denna veckan. Och när man inte kan röra på sig och heter Linn så blir det väldigt lätt att man sätter i sig en massa skit man inte borde. Typ varm oboy i mängder 😁 ska försöka vara duktig idag, gick inte över mina kcal igår iaf. 

Men kan ju vara bra om man fyller ut det med lite nyttigare grejer än skorpor och varm oboy liksom. 


Tror jag planterar mig här nån timme till, värmefilten är min bästa vän just nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela