This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Måndag hela veckan

Publicerad 2017-01-09 13:16:28 i Allmänt, Dumheter,

galet trött idag, sovit lite illa som vanligt. Träningsvärken i benen vill ju seriöst golva mig 😂 vill inte veta hur det känns imorgon. 

Ikväll ska Bea och jag ut och promenera, hon får nog bära runt mig. 
Men det ska väl kännas att man lever antar jag :D 

Ska hem och vila lite efter jobbet som den gamla tant jag är, risken är att jag blir ännu tröttare iofs men jag är villig att ta den risken. 

Nu kör vi lite kaffe och sen slutar jag tidigt idag så det är ju positivt 😜 


Såna här dagar är det skönt att man kan gå på jobbet och se ut precis hur som helst ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela