This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Natt

Publicerad 2017-01-13 01:32:35 i Allmänt, Dumheter, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Idag (igår om man ser till tidpunkten) så har pappa varit död i 29 år. En månad innan min födelsedag gick han bort. 

Märkligt hur livet bara kan gå från bra till katastrof inom några timmar. 


Skulle egentligen till spädbarnsfonden ikväll men tog en kväll på soffan med Robin istället. Skönt på nåt sätt att inte börja rota i min hjärna just nu. Jag tror det får vänta en stund, nästa gång ska jag dit och då lär jag behöva det mer än nånsin. 

Men idag blev det film och terapi i form av fint sällskap och soffhäng istället. 

Nu sova så får jag se om jag orkar med gymmet imorgon bitti. Känner mig trött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela