This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Skor

Publicerad 2017-01-30 23:42:09 i Allmänt, Hälsa, Shopping,

Har varit korkad och promenerat i mina skor som är avsedda för att drälla runt inomhus med. Så nu körde jag all in på zalandos rea och beställde dessa, inte bestämt mig för vilka jag ska behålla än beroende på hur sköna dom är. 



Först dessa från asics, de såg ut att ha lite dämpning och de är inte så skrikiga. 


Sen dessa från adidas, jag brukar gilla adidas löparskor i vanliga fall så jag hoppas de sitter bra. 



Och sist dessa, skitfula men de ser ju onekligen rätt så fotvänliga ut så jag hoppas de kan hjälpa mina kassa leder lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela