This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Stelfrösen

Publicerad 2017-01-10 22:38:11 i Allmänt, Dumheter, Graviditet, Hälsa, Vincent,

Drog mig som sagt var ut i det kalla och där klippte vi 7 km i kasst underlag. Verkligen skithalt vissa ställen men hem kom vi.



Har ätit "dålig" mat idag, middagen bestod av varm nyponsoppa och smörgåsrån. 

Har gjort matlåda med torsk och grönsaker men magen krampar idag så det fick bli nåt som jag vet att magen inte blir sämre av. 
Så nu har jag mat med mig till jobbet imorgon iallafall. Får hoppas detta skovet inte blir så långdraget. 
Ska hämta ut de nya medicinerna så får vi se om de kan göra nån nytta. 

Imorn bitti ska jag med en vän och handla, hon får inte bära just nu så det är klart man hjälps åt. Fick så mycket hjälp när Vincent föddes så jag är bara tacksam att jag faktiskt får chansen att återgälda lite av det. 
Man har svårt att greppa hur mycket folk har ställt upp och brytt sig, det kändes så skönt i allt mörker. 

Nu blir det lite film här och sen hoppas jag på att kunna sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela