This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Ush o fy

Publicerad 2017-01-14 23:15:54 i Allmänt, Dumheter, Hälsa, Hästar,

Kallsvettas och magen känns som att den försöker fly resten av kroppen. Mår galet illa och är svullen som en gris. Men nu vet jag iaf vad det beror på, vet dock inte om det var så himla positivt. Ta tabletter mot biverkningarna av andra tabletter känns ju inte helt optimalt.

Men smällde i mig en kramplösande så jag kan ta mig till jobbet imorgon. 

I övrigt är allt fint, haft en lugn kväll på soffan ihop med Pazz. 
Får väl snart försöka vila ögonen lite, hästarna ska ut innan jobbet imorn. Tar dom hellre när jag jobbar så man har sin lediga helg utan måsten. 


Mitt lilla gos <3 jag hoppas att det snart är bättre underlag så man kan rida ut en runda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela